,HallÖ alla glada lirare.. har ett "litet" dilemma.. de va så att när ja skulle flytta mitt X lite, så small de bara till.. efter lite nogrann granskning så uptäcktes det att det var nätdelen/kraftaggregatet som hade kastat in handduken.. det va ngn komponent som hade gått sönder.. haha,för skoj skull så testade ja och lödde på den igen ,de gick inge vidare.. sa bara PANG igen.. hade ju inte kopplat in de i X:et igen,som tur var.. Nu fåR man ju hoppas att det bara är nätdelen som har pajjat.. eftersom jag har slitit ut all metall..(Höljena åså) så har jag fått ett fint brännmärke i plasten där nätdelen sitter ovanför.... slängde en vild gissning, som senare utvecklades till fråga... Har metallen ngn som helst funktion?? vissa säger att dom finns där för att "fördela värmen"??? Fan heller!??.. eller?,, jejeyo, fåR försöka å fixa ett agg T mitt köra kryss.. föresten,funkar de inte lika bra me ett kraft agg från datorn?? inte för att man får ner det skeppet i låddan,men en tillfällig lösning.. vill jue lira Halo2,, utan ett parti halo på mårrån.. så är ju halva daN förstörd.. jaja.. ha det bäst gott folK,
Bookmarks