Följde hansis guide till punkt o pricka. Men när jag startade FTP programmet så lyckades den inte hitta min xbox. Jag använder en korsad kabel och den FUNKAR för att jag har testat den mellan en annan dator. Vad kan jag göra för fel egentligen?
Följde hansis guide till punkt o pricka. Men när jag startade FTP programmet så lyckades den inte hitta min xbox. Jag använder en korsad kabel och den FUNKAR för att jag har testat den mellan en annan dator. Vad kan jag göra för fel egentligen?
har du satt in ett IP i boxen då?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Alltså så här är det: Jag har gjort ALLT. Jag har satt ett IP på xboxen på PCn och båda har samma subnet. Det SKA fungera men det gör det inte. Jag fattar inte varför????
Prova ta bort NIC+IP i kontrollpanelen, starta om datorn låt datorn hitta NIC igen, om det behövs installera om drivers till NIC, sätt in IP, starta om, så ska det funka igen
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- hur får jag tag på NIC drivrutinerna efter att jag tagit bort NIC (hur man än gör det...?)
Lugn windows brukar hitta dom igen efter omstart drivers=drivrutiner
Bookmarks