Nån som testat rippa ett lir o sen bränna ner isofilen med clone-cd istället för cdr-win?
/mange
Nån som testat rippa ett lir o sen bränna ner isofilen med clone-cd istället för cdr-win?
/mange
Inga problem för min del, funkade klockrent.
Tackar, tackar skall hem o testa...
mvh mange
Glömde visst fråga dig Cero vilka inst. i clone-cd du anv. när du bränner isofilen? O vilken media rek. du?
/mange
Sitter tyvärr inte framför datorn som jag har brännaren på. Kommer tyvärr inte riktigt ihåg vilka inställningar jag använde (har det uppskrivet hemma), eller om jag var tvungen att skapa upp en ccd fil manuellt eller inte. Men kommer strax att sticka hem och kan då ge dig mera information om detta.
Hade varit grymt, skall nämligen hem o rippa lite lir för första gången o man vill ju inte bränna sönder för många skivor direkt![]()
Det programmet som jag vet som är likvärdigt med CloneCD och som jag är helt 100% säker på att det fungerar med *.iso filer (utan att man behöver skapa upp eventuella *.ccd filer osv) är i alla fall CD-Mate. Men är snart hemma i hemmets lugna vrå och kan kolla av hur jag hade gjort med CloneCD.
<a href="http://www.cd-mate.com/" target="_blank">CD-Mate hemsida</a>
Bookmarks