Har sökt i forumet och letat i faq:en, men inte hittat det här problemet nånstans.
Det verkar som att chippet slutat fungera helt. Har version 1.6 och smart xx chip. PSXcare har chippat den, fick den i fredags så antar att bioset är rätt version och så.
Igår spelade jag ett spel, innan jag startade påpekade boxen att jag inte har tillräckligt med minne, vilket verkar konstigt eftersom jag har en 120 GB hårddisk, valde att ignorera och spela lite ändå. Helt plötsligt börjar spelet snurra och jag stängde av på boxen. Sen dess har jag inte kunnat komma åt nåt annat än MS dashboard, vilken boxen verkar välja själv från "uppstartsmenyn". Väl inne där kan jag inte flytta ner eller upp, men kontrollen funkar, för start och back knappen kan jag använda...
Kan alltså inte spela spel från hårddisken eller kolla på film eller nåt. Satte i ett helt nyköpt spel, och då börjar den gnälla om minnet igen. vill att jag ska frigöra 16 blocks eller nåt, men kan som sagt inte göra ett smack....
Går inte att koppla ihop den med pcn längre heller, går inte att connecta helt enkelt.
Vore jätte tacksam om nån kunde hjälpa, är helt ny och fattar ingenting. Har skickat på icq, men inte fått nåt svar, känner mig lite otålig. Den är ju för guds skull helt ny. Tänkte att kanske nån annan än de som jobbar på psxcare också är duktiga och kan hjälpa mig.
Dessutom var min största partition E: , har det nån betydelse?
Bookmarks