Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Pengarna tillbaka?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    128
    Respekt
    0

    Thumbs down Pengarna tillbaka?

    Eftersom ingen svarade på min förra tråd och ingen av oss (jag eller min kompis) har löd vana så undrar jag om min kompis kan få pengarna tillbaka för att det inte sitter?
    "Peace means reloading guns"

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi tar inte tillbaka öppnade chip, eftersom vi inte kan veta "vad dom varit med om" och därför inte sälja dom till någon annan kund. Klarar ni inte av monteringen så kan ni lämna/skicka in allt till oss för inlödning.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    128
    Respekt
    0
    Det va ju inge bra
    "Peace means reloading guns"

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag vet, skall försöka tänka till och hitta på något bättre system för att hantera lödfria chip som kunder inte klarar av att montera och vill returnera. T.ex. att dra av 100-200:- på priset vid återköp och erbjuda andra kunder att köpa de chippen 100-200:- billigare.

    Jag kan helt enkelt inte ta tillbaka fler chip och bara "slänga i en låda".
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    41
    Respekt
    20
    500kr för löddning av lite sladdar e inte värt de

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Man ska ju få det att fungera också :-)

    Det är så sällan vi monterar XBIT så det är som att lära sig gå första gången varje gång...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    41
    Respekt
    20
    jaja men du hansi du har inte msn eller så? för ja behöver ställa lite frågor!

  8. #8
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    41
    Respekt
    20
    asså kan folk lära sig att svara lönt att köpa ett chip när man inte kan få nån fucking hjälp alls!!!!! Tänk den som har ett slött modem han ska väl inte behöva leta i 4 timmar bara för att hitta rätta anvisningar och att försöka få nån kontakt!!

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Är du medveten om att du låter som en riktigt bortskämd snorunge med alla dina "vad är det här för ett värdelöst forum där man inte får svar på 3 sekunder" inlägg.

    Har du köpt chip av oss kan du maila oss med angivet kund+order# eller ringa 08-643 26 13.

    Det är ingen som sitter och kollar forumet efter nya inlägg var 5:e minut eller så. Jag försöker logga in minst en gång om dagen, men jag tar faktiskt ledigt ibland också.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Kan man skicka tillbaka chippet....?
    By slasher71 in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-08, 21:28
  2. DVD Brännare - Värt pengarna?
    By AcidZ in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2003-02-05, 00:55
  3. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-01-18, 13:23
  4. Hitachi DV-P505
    By hellraiser in forum Produktsupport - DVD-spelare
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2001-10-05, 17:01
  5. tillbaka till N 8 bitars
    By jagär jimmy in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-11-26, 22:54

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •