jag ska flytta original HD från xbox till PC, var hittar jag drivrutiner till ST3100014A ?
jag ska flytta original HD från xbox till PC, var hittar jag drivrutiner till ST3100014A ?
Last edited by mattsson_theman; 2005-01-22 at 19:22.
Det finns ju inte!! Inte ens seagate har drivrutiner, finns inte heller på min win2000 skiva. Drivrutiner klarar jag mig väl inte utan
SNÄLLA! kan någon säga hur jag ska göra!?
När man startar upp datorn så hittar den ny maskinvara, men hur ska jag få HDn att fungera? Jag har inte gjort något åt den så den måste formateras osv, Måste jag ha en star diskett? jag har ingen sån går det att ladda hem?
aaah! Jag ladade hem seagates discwizard, när jag startade datorn så hette den nya maskinvaran: ST310014A men i Discwizard så heter den fujitsu mpf3204at. Är det normalt?
Skit! jag har startat formateringen men inget händer! Betyder det att HDn är låst?
Nu har jag ett MEGA fett problem
the drive model you entered is an ATA drive model. There are no open positions to add an ATA drive. If you wish to add an ATA drive, you must first shut down and remove one of your existing ATA devices.
Vad ska jag göra? Jag kan ju inte ta bort min gamla HD!
Vad roligt att INGEN vill svara på NÅN utav frågorna! Nu räcker det emmellertid med den sista :P
HAHAHA! jag lyckades med det mesta förrutom allt! Jag formaterade HDn med fdisk. Sen "råkade" jag sätta i elkabeln till min gamla HD (den var ur när jag formaterade) SKWISH! Nu fungerar inte datorn längre, frågan är vad det är som gått sönder. Kablarna går från nätagget till min nya HD till min gamla HD.
Är det bara nätagget som gått sönder? Finns det säkringar på Nätagget? jag hittar ingen
Förresten, det är inte min dator. Det är min lilla systers![]()
Bookmarks