Jag skulle vilja kunna styra en Xbox med en touchscreen går det att lösa på nått sett ???? .... funderar på att sätt in en xbox i bilen för musik å film
Mvh Benny
Jag skulle vilja kunna styra en Xbox med en touchscreen går det att lösa på nått sett ???? .... funderar på att sätt in en xbox i bilen för musik å film
Mvh Benny
Förmodligen inte... såvida du inte kan få en touchscreen att fungera som en handkontroll vilket jag tvivlar på. Kör med IR istället...
tja...det sitter i kodningen.. men det är nog inget å tänka på.....men du kan ju göra en panel nedanför tv:n med knappar åsså köper du en sån här mus som man styra med fingrarna..(sån som är på bärbara datorer)
Det finns ju nått program till pc som gör att man kan styra muspekaren med fingret på touchscreen istället tänkte om det fanns nått liknande för xbox
Om du får touchscreenen att fungera som mus/tangentbord borde du kunna använda en FRAG adapter för att få den att fungera bra med boxen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks