Hur gör jag för att ta bort ett iso spel som jag installerat på hd:n andvände suxx för att ftpā upp det. ?
Hur gör jag för att ta bort ett iso spel som jag installerat på hd:n andvände suxx för att ftpā upp det. ?
Gå till F/games (genom att FTPa) och högerklicka på det spelet du vill ta bort och välj delete
//Zimpan
Så lätt är det inte, spelet är installerat på e:\Games på min disk. I den mappen finns en mapp som heter Data samt en handfull småfiler typ dashupdate.xbe, update.xbe och default.xbe . Ska jag tabort allt i mappen Games? finns d inte filler på annat håll?
//SPidy
gå till e: sen till games mappen...... sen liger det en mapp med spelets naman där..... hela den mappen ska du ta bort......
Spidy, du har gjort fel och laddat upp ett spel i mappen games utan att lägga det i en submapp. Du kan rensa allting du har i games. Finns inga filer på annat håll.
tnx man, d löste sig nu.. känner mig lite dum.. jaja vafan man blir inte mästare på x-box på 4 dygn.... Föresten, Nån som vet om det finns någon guide till hur man lägger till script? t.e.x. Jag skulle vilja ha online-uppdaterade fotbolls resultat på BoXen... skrivs det i php? / SPidy
Bookmarks