Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Hjälp med DMS3

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0

Hjälp med DMS3

Hej! Förlåt om detta har blivit insänt innan men jag är noob och behöver veta ganska mycket grejjer....

Jag har ett Ps2 ( V9 ) med ett DMS3 chipp och jag har inte ens en enda gång uppgraderat det och det är ju ganska dåligt
    Så jag undrade om jag skulle ta nån gamlare uppgradering innan jag tog en nyare eller om jag kan ta den nyaste direkt?
    och sen så vad behöver jag för att kunna spela upp filmer och sånt den ska kunna spela men jag måste fixa nått till mitt MC vad jag har hört
    och sen så undrade jag om det är värt att köpa ett nytt MC för att jag kanske inte har så mycket plats det behövs....Mvh Pedram!

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    25
    Det är bara ta den nyaste på en gång. Är du ute efter att kunna spela upp DivX filmer så är det Media Player 1.50 du skall lägga in, finns info om det i forumet.
    Är minneskortet slut är det ju bara att köpa nytt, och varför skulle det inte vara värt det?? Behöver du mer minne så finns det ju inget alternativ.
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    25
    snålar det om utrymme på minnsekortet så kan du ju antingen ta bort sparningar eller så kan du bränna media spelaren på encd istället.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Liknande diskussioner

1. Hjälp mig med mitt origa chip
    By Tuppen in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2003-01-02, 10:47
  2. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-07-19, 14:27
  3. Hjälp med nero!
    By Hanna in forum Playstation - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2002-06-01, 23:49
  4. Import Spel Med Neo 2.2 å AR2
    By DunderKlumpen in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2002-03-04, 11:15