jag ska skaffa en projektor, och funderar på att sätta xboxen på en hylla under projektorn bakom mig, men då undrar jag om det funkar med trådlösa fjärrkontroller när jag sitter 3 meter framför xboxen i en soffa vänd åt fel håll ?
jag ska skaffa en projektor, och funderar på att sätta xboxen på en hylla under projektorn bakom mig, men då undrar jag om det funkar med trådlösa fjärrkontroller när jag sitter 3 meter framför xboxen i en soffa vänd åt fel håll ?
testa och ställ den där innan du köper projektorn....... sen e de bara att sätta sig och testa....
nja har inga trådlösa konroller än =(
men köp dig en kontroll och testa.... funkar det inte så e de ju bekvämt att ha en sån i alla fall...... annars kan du ju köpa en förlängningskabel för handkontroll och dra in motagaren under soffan elle nått så den kommer närmre........
jo jag vet gillar inte att ha kablar liggandes dock, funkar med dvd dosan iallafall, ska nog beställa 4 trådlösa från ebay nu, sen får jag hoppas att det funkar.
fukar det med de så borde det funka med kontroller....i aat fal ka du ju köpa sånna so förstärker sigaler........ börja med att köpa e om det inte funkar......
Köp en Madcatz trådlös, funkar hur bra som helst, med en frekvens på 2,4GHz så kan du vända var du vill. Underbar handgrepp och ingen fördröjningen alls.
ok tackar för tipset
Hur funkar trådlösa handkontroller ihop med trådlöst nätverk? stör de ut varandra?
ja det skulle vara bra för mig att veta å, jag har wlan. Men är det inte bara att byta kanal på det trådlösa nätverket om det blir störningar??
okej, tänkte fråga för jag hade en gång sån där trådlös överföring av ljud och bild mellan boxern och en TV. De störde ut varandra hela tiden även om jag bytte kanaler på dom
mycket möjligt att det är så, eftersom wlan och trådlös överföring av bild och ljud stör ut varan, ni får testa själv isf
Bookmarks