Precis det där händer för en vän till mig. Vi lödde dit ett DuoX för ett tag sedan, med hjälp av en eletriker jag känner (så det är inte fel på monteringen) och allt fungerade fint med både spel och filmer. Allt var sannerligen frid och fröjd. Nu då, så fick jag höra att Xboxet hänger sig när den gröna pricken dyker upp och ljudet stannar i en enformig ton och det går inte att få ut skivsläden eller nåt alls. Hon har INTE flyttat runt eller misskött konsolen, den bara fick fnatt en kväll. Inte under spelande då, utan bara vid uppstart.Original inlägg av trollebolle
Såg inte att nån kommit fram till något speciellt, så jag antar att ingen har lösningen? Om någon mot all förmodan skulle ha löst det här så vill jag gärna veta vad det beror på, då hon bara har Xboxet, och det blir ju lätt tråkigt om kvällarna utan vare sig kanaler på tv'n eller ett tvspel som fungerar.
(Minns inte riktigt vad hon hade för DVD i boxen, men det var ingen som var känd för att krångla i allafall, och hårddisken är en original 8 gig - inget fishy med den.)
Bookmarks