Har ett duo X2 chipp i men när jag startar så kommer man alltid direkt till dashboard någon inställening el så måste ju ha ändrats,för det var jue inte så från början..... Why någon ?? Mwh Henke
Har ett duo X2 chipp i men när jag startar så kommer man alltid direkt till dashboard någon inställening el så måste ju ha ändrats,för det var jue inte så från början..... Why någon ?? Mwh Henke
Ge aldrig upp
vilken dashboard?
Har 3 st xbox nu som alla har DUO-X2 chip. Har lagt in Superdisc 3.7. Fungerar kanon i några veckor sen fungerar plötsligt inte evo-X dashen längre. Alla 3 kommer till MS dashboard fast chippen fungerar som de ska (backupspel fungerar fortf). Har lagt in superdisc igen och då fungerar det, nu iallafall..
Har aldrig sett det här problemet med nåt annat chip. Verkar ju lite konstigt om det skulle bero på chippen?
mvh. Henke
Ge aldrig upp
Det är inte så att dessa boxar använder Xbox Live och evox dashen råkar ha ett namn som skrivs över när live uppdaterar sig? Låter osannolikt men det är den enda anledningen jag kan komma på förutsatt att boxen är frisk i övrigt. Antingen det eller så har du klåfingriga användare...
Mmm det är som Superdisc "försvinner" och det är bara att installera om det så funkar det som det ska igen... Tanken har slagit oss ang klåfingriga användare..men lustigt att det är 3 st med samma "fel"...Original inlägg av dkcp
Ge aldrig upp
Försvinnner som i att alla filer försvinner från HDn?
asså en fråga ja har precis sättit in mitt duox2 chip men måste man lägga in en dashboard innan man startar den lr ska man ändra på nån bios?!
Du borde ha läsit en gajjd innan du sättit in chipset
Hmm kolla tyvärr inte den bite..men verkar som en ominsta av Sd gjort susen... mwh henkeOriginal inlägg av dkcp
Ge aldrig upp
Bookmarks