är det nån som vet nån anna program att använda för att spela upp music från xboxen, mediacenter verkar vara krånglig och jobbig,, finns det nån annan program eller inte
är det nån som vet nån anna program att använda för att spela upp music från xboxen, mediacenter verkar vara krånglig och jobbig,, finns det nån annan program eller inte
Inte som är värt att använda och XBMC är inte krångligt alls...
Tycker du det är krånkligt så måste nånting vara fel? Om det inte är fel så kan man fråga sig hur du ens kan starta din xbox. De går nog inte att få mer användarvänligt.Original inlägg av kevin
hur funkar media center,, jag hittar inte knappar som spolar framlåtar, spolar bak låtar, går ej att trycka så det blir shuffel,,, finns det sånt och annars vart går man för att hitta det
Om du inte har fjärr så skaffa en!
Annars spolar du med triggerserna, shuffel väljer du i menyn til höger när du är inne i låtlistefönstret...
jag försöker göra det men det går inte,,, jag hade tänkt göra så att music videon spelar viadre efter att ena är klar utan att jag ska gå in och klicka till nästa,, men vad än jag gör så verkar det inte gå,,
Du får lägga in dom i en spellista först. Det gör du med Y (0 på fjärren)...
Bookmarks