när min polare har lött fast duo-x chippet!" är det bara att köra in superdisc då efter? eller ska man göra något mer?
//Tajj
när min polare har lött fast duo-x chippet!" är det bara att köra in superdisc då efter? eller ska man göra något mer?
//Tajj
Börja med att köra in ett BIOS. Först därefter superdisc.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
tack för snabba svaret!
har du någon guide på hur man lägger in bios?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
okej jag förstår hur man gör tror jag! men hur får man upp den där flashscreen? kommer den upp automatiskt efter man har satt i chippet?
se här har du en guide läs igenom noga
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
men min polare har ju satt i ett fräscht chip! inga bios inlagda! jag vill inte reparera bios, jag vill lägga in nya!
man gör så bios är där redan inlaggt på bank0 (cromwell) som gör så att du kan flasha det med ett nytt bios på bank1.
Du har 2 banker på chippet bank0, bank1, du flashar bara bank1, bank0 har du som backup ifall att flashningen på bank1 skulle skita sig, så kan man starta upp igen med bank0 & prova flasha igen på bank1.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Gör inte missen som jag gjorde med Flashning bara. Se till att Flash BIOS:et är på 512kb. Är det bara på 256kb så får du problem.
//Raa2000//
----------------------------------------------------
XBox V1.4?DuoX 2 Cromwell/EvoxM8+FC?200G HDD?24mbit
----------------------------------------------------
"Att lära sig saker handlar om att plötsligt förstå något man alltid förstått, men på ett nytt sätt."- Doris Lessing
Bookmarks