Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: dumma psxcare :*(

  1. #1
    PSmickeX Guest

    Red face dumma psxcare :*(

    åå lite klago nu .. Ja köpte ff8 beg av er förut å när ja kom til slutet av skiva 1 så låste sig spelet .. jag kollad skivan å den var repig som bara den .. grr ja vart lite sur å brände disk 1 och fortsatte spela eftersom ja hade ett psx me mod.. sen nu när jag e på disk 3 å får min ps2 så kan inte ps2 läsa den .. kollar skivan .. repig inte så mycke som disk 1 men repig .. nu kan ja ju inte bränna disk 3 å spela för ja har inte chippat ps2:an ... även om det är begagnat så ska det väl vara spelbart nu kostade ff8 inte mycke .. 150 spänn men ja tycker iaf att den ska gå å lira på ps2:an .. eller är det så att ps2 inte fixar ff8? ja har hört att vissa ps1 lir inte funkar på ps2 .. .. ja har fortfarande ps1 kvar så ja kan lira klart det iaf men nu tycker jag att jag ska få ffx av er för sveda å värk .. funkar psettans rgbkabel till 2:an om ja .. eller ni slänger in messiah ?? ..

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Var skivan repig när du köpte den så får du givetvis reklamera den, men det bör ju göras inom rimlig tid...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    PSmickeX Guest

    Post

    Hmm de var ju ett tag sen ja köpte den .. men jag kan ju inte lira klart ett spel sen klaga.. å lämna tillbaka så ja får ha kvar den.. va bara lite upprörd

Liknande diskussioner

  1. VÅGAR man rekommendera PSXCARE till sina polare?!
    By x3m in forum NEO4 - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 21:44
  2. Dumma dumma Relax
    By Lorio in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-20, 16:53
  3. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13
  4. Nya dumma frågor
    By zachari in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-07-29, 08:58

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •