Hur gör jag en meny för att kunne ha dvd läsaren som en map typ så jag kan ha filer på en cd skiva så startar man den typ är det D:? för psx emulatorn i xboxen så vet jag inte hur man kan läga in iso filer på dvden och spela spelen?
Hur gör jag en meny för att kunne ha dvd läsaren som en map typ så jag kan ha filer på en cd skiva så startar man den typ är det D:? för psx emulatorn i xboxen så vet jag inte hur man kan läga in iso filer på dvden och spela spelen?
är det någon som vet om man kan lyssna på brända cd skivor i en xbox
eh a det kan man ! man behöver inte äns chip för det om du använder 1.0-1.1 använd cd-r-rw för att bränna musik det brukar vara orginal bränn bara cd skivor så det går lyssna på musik på en xbox
ja har provat de funkar inte? men ja tror att de e nåt fel på min box den vill ibland inte ens läsa brända spel??
Xboxen kan inte läsa CD-r, så det måste vara cd-rw. Vill den inte spela brända spel, fast du har chip, så kolla vilket märke det är på skivorna. kan hända att du använder ett sketet märke. använd kvalitetsmärken så går det nog bättre.
Min läser CD-R/RW, DVD-R/RW![]()
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
tack sorkki ja ska prova
Bookmarks