Hur startar man sin X-Box i Ex3 Bios meny om man väl en gång ställt in den på att starta i EvX Meny direkt?
Kunde starta den i biosflash meny genom att hålla in både start och eject knapparna inne sammtidigt men det hjälpte inte så mycket..
Hur startar man sin X-Box i Ex3 Bios meny om man väl en gång ställt in den på att starta i EvX Meny direkt?
Kunde starta den i biosflash meny genom att hålla in både start och eject knapparna inne sammtidigt men det hjälpte inte så mycket..
Damn det där stod ju i forumet häromdagen. Prova knapparna på handkontrollen en i taget, börja med den lilla vita.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Helt sant Hansi, var nog bara för trött för att fatta... eller så missuppfatta jag det aja hur som hälst..
Jag klistrar in det igen då om det finns mer tröghuvuden som mig på natten..
---- edit ----
det var enkelt, var bara att hålla in vita knappen vid startup så hittade jag det jag letade efter ^^ tänk att det tog 5 timmar att hitta det nånstanns
är man seg så är man
---- /edit ----
om du vill komma till X3 menyn så håller du inne VIT knapp när du startar xboxen! det brukar vara på DIP:arna: off off off off
Bookmarks