Installerade mitt DuoX2 "cromwell" med ett m8_16.bin bios (512k) då hade ja även valt på IGR metod att den skulle stå på "More Compatible" men nu när xboxen är installerad (sd 3.7) så fungerar inte IGR ändå!
Ngn som ser felet?
Installerade mitt DuoX2 "cromwell" med ett m8_16.bin bios (512k) då hade ja även valt på IGR metod att den skulle stå på "More Compatible" men nu när xboxen är installerad (sd 3.7) så fungerar inte IGR ändå!
Ngn som ser felet?
Vad kör du för dashboard?
evolution x (ifrån sd 3.7) ja hajja fan inte problemet!
okaj kolla under settings om du har igr enabled där... Står det att den är det så kolla att det även är så i config filen. Annars äre nog biosen som jeflas.
det måste bero på bioset då för det där har ja redan kollat. IGR stod faktiskt som NO förut men jag ändrade till Yes... så kanske man inte kan göra!?
Du måste patcha m8/m8_16 bios för att IGR ska stödjas eller hitta en version som redan är patchad
Har tagit hem en färdig nu men hur byter jag isf till det bioset då? Kan jag lägga in det i på c:\bios och använda mig utav menyn i evodash då lr?Original inlägg av ******
jupp, du lägger den i C:\BIOS senkan du använda Evo inbyggd flash prog. för att flasha chippet.
hehe det har redan grejjat sig ! =)Original inlägg av ******
Bookmarks