Hej någon som vet hur man rippar capcom vs snk 2? Har en dvd läsare och en brännare
kan någon säga exakt hur man gör för att rippa? Mvh Daniel
------------------
Hej någon som vet hur man rippar capcom vs snk 2? Har en dvd läsare och en brännare
kan någon säga exakt hur man gör för att rippa? Mvh Daniel
------------------
daniel_e53@hotmail.com
Jo man går in på en sida tex www.megagames.com där man laddar hem en ripp guide över spelet där det står exakt hur man ska göra
------------------
det löser sig sa gubben som sket i badkaret...
jag har redan varit där och kollat!Men när jag har laddat hemm rippfilen hur gör man sen? Det står inte där
daniel_e53@hotmail.com
köp spelet på orginal
I've come to kick ass and chew bubblegum, and im all outta gum.
idiot det har jag! Vad tror du om mig ?
[This message has been edited by daniel_e53@hotmail.com (edited 18 April 2002).]![]()
<small>[ 05 May 2002, 13:25: Meddelandet redigerat av: daniel_e53@hotmail.com ]</small>
daniel_e53@hotmail.com
Hmmm, vårdat språk är bra mtcket trevligare även om du inte tycker om nåns inlägg...<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by daniel_e53@hotmail.com:
idiot det har jag! Vad tror du om mig?</font>
Det är inte lagligt att ha kopior som man ej har orginal till och man får bara ha en kopia / orginal
[This message has been edited by daniel_e53@hotmail.com (edited 21 April 2002).]
daniel_e53@hotmail.com
Lägg av med dina onödiga kommentarer<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by daniel_e53@hotmail.com:
Det är inte lagligt att ha kopior som man ej har orginal till och man får bara ha en kopia / orginal
</font>
Läs lite piratkopierings lagar innan du säger att de är olagligt för de behöver inte alls vara olagligt!
Det är i vissa fall olagligt o äga en kopia av ett original så sluta!
Bookmarks