Sida 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Visar resultat 91 till 107 av 107

Diskussion: Airbrushlackade Skal!

  1. #91
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Sure. Ring Andrew.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #92
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Hej!

    Då var det dags för maskerad och tänkte chocka maskerad-deltagarna med att köra en halv kroppsmålning.

    Jag skulle vilja ha överkroppen lackerad till något slags djur. Eventuellt ett sådant djur som ni har på er hemsida. Jag vill ha överkroppen samt ansikte lackerat. Vad skulle det kosta?

    Har även en liten fråga, men ack så viktig. Hur hårt sitter färgen? Kommer jag kunna sitta i en soffa utan att soffan blir nerkladdad? När maskeraden är över så ska färgen bort. Fungerar det med tvål och vatten eller ska jag inhandla en flaska klorin?

    //Fredde

  3. #93
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    De målningar andrew gjorde till dom bilderna gjordes med vår "vanliga" airbrushfärg. Det finns speciell kroppsmålningsfärg att beställa. Men som jag alltid säger, ring andrew och diskutera. Han sitter inte här på heltid, så för vettiga svar om priser och tekniska frågor så ring honom direkt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #94
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    sjukt snyggt och nu när mitt skal har gått sönder helt hehe. en fråga. Vad skulle det första motivet kosta med glansig yta plus att ni gör det på ett skal från er. eftersom mitt är trasigt så är det ingen idé att skicka det. och vad skulle ni vilja ha för det andra motivet med glansig yta plus ett skal från er?

    mvh


    [IMG][/IMG]

  5. #95
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    oj.. här kommer den första.. glömde slänga in den bara.. men skriv pris på båda, det ska vara till ett xbox. det gamla.
    mvh



  6. #96
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Skulle vilja se Eddie i Iron Maiden på en xbox360

  7. #97
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Thumbs up Herregud...

    Man tror ju inte att det är sant med alla 14åringar som gnäller över priser... Vad jag sett är det snuskigt billigt hos er... Tror inte jag hittat något billigare... Bor dock på Sveriges framsida men ska korsa landet för ett besök i huvudstaden och undrar därmed hur lång tid det brukar ta att få min ibook lackad med ett väl detaljerat motiv? (2000kr klassen)

  8. #98
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    oh... jag e förälskad

    synd bara att ni ligger ända där uppe nu när det e dags att köpa ny dator :P
    aja sånt e livet hittar kanske någon här nere som kan göra lika snygga motiv för ett lika bra pris

  9. #99
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Ibland hamnar det konstiga saker i akvariet...hoppas fiskarna inte får mutationer nu...
    Är detta en målning el är det ett akvarium med skivor i samt en 360 bakom?

    ber hemskt mycket om ursäkt om jag bumbar denna tråd men är på jakt efter ett nytt skal till min 360 & fick syn på denna tråd (tom denna butik)

    målningen är sjukt snygg & undrar om chansen finns att man kan få denna målad på min färglösa 360

    skiter i om det går på 2-3000kr klart värt det..

    Edit: om det nu är ett akvarium av sladdarna att dömma
    så undrar jag givetvist om det är möjligt att kunna få något 3d motiv målat på konsolen?
    Last edited by Wirus; 2009-01-05 at 13:58.

  10. #100
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Wirus Visa Inlägg
    Är detta en målning el är det ett akvarium med skivor i samt en 360 bakom?

    ber hemskt mycket om ursäkt om jag bumbar denna tråd men är på jakt efter ett nytt skal till min 360 & fick syn på denna tråd (tom denna butik)

    målningen är sjukt snygg & undrar om chansen finns att man kan få denna målad på min färglösa 360

    skiter i om det går på 2-3000kr klart värt det..

    Edit: om det nu är ett akvarium av sladdarna att dömma
    så undrar jag givetvist om det är möjligt att kunna få något 3d motiv målat på konsolen?

    Borde ju gå att ordna :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #101
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    57
    Respekt
    16
    Blev lite sugen på att lacka mitt Ps3 eller PSP. Vill inte ha något riktigt motiv. Vill ha skjortrutigt i gråaskala. Vad skulle det kosta? 500-700:-?

  12. #102
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    CompundBåge

    Skulle se riktigt schysst ut med en compoundbågskytt som siktar med uppdragen båge på ett rådjur i t.ex. en tät tallskog, samtidigt som snö faller t.ex.

    Detaljerat nog?

    Får gärna vara en Martin Cheetah, som denna:
    http://www.huntersfriend.com/2008-Ma...etah-view4.jpg

    Mest på grund av att det är en sådan jag har. SKulle se bra ut.

  13. #103
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Ric Blev lite sugen på att lacka mitt Ps3 eller PSP. Vill inte ha något riktigt motiv. Vill ha skjortrutigt i gråaskala. Vad skulle det kosta? 500-700:-?


    Varför byter inte du bara skal på pspn?blir inte så snyggt med airbrush på sån liten yta:O

  14. #104
    Registrerade
    Jul 2011
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    Hur mycket skulle link 8 bit kosta

  15. #105
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Egget Visa Inlägg
    Hur mycket skulle link 8 bit kosta
    Link 8 bit?

    Vad vill du ha för motiv, och på vilken maskin? chansar på att du vill ha typ link, på en 8-bitars nintendo? eller?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  16. #106
    Registrerade
    Jul 2011
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Link 8 bit?

    Vad vill du ha för motiv, och på vilken maskin? chansar på att du vill ha typ link, på en 8-bitars nintendo? eller?
    Nej jag vill ha 8-bitars link på mitt wii och guld bakgrund

  17. #107
    Registrerade
    Jul 2011
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    16
    Respekt
    0

    Opps det var Snes Link

Sida 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Liknande diskussioner

  1. crystal skal till salu??
    By nicko81 in forum XBOX Case Mods
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-19, 13:34
  2. GBA AFTERBURNER + SKAL
    By Slamer in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-05, 13:30
  3. Skal för olika versioner?
    By Larscha in forum XBOX Case Mods
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-25, 08:39
  4. Skal
    By CloWN in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-05, 11:04
  5. Färgade skal?
    By [SnAQ] in forum Dreamcast produktsupport - Övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2001-08-05, 08:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •