har lagt in ett ps2 dvd-spel på datorn och tänkt bränna det. jag har en pioneer brännare men ps2:an med messiah klarar inte av att läsa skivan. måste man bränna på nåt speciellt sätt?
har lagt in ett ps2 dvd-spel på datorn och tänkt bränna det. jag har en pioneer brännare men ps2:an med messiah klarar inte av att läsa skivan. måste man bränna på nåt speciellt sätt?
Läste du in den som en image? Vilket program använder du? Ge så mycket info som möjligt annars är det rätt svårt att veta vad som kan ha gått fel...
jag har också samma problem mina filer ligger .iso och jag har Prassi Primo DVD och philips DVD+r brännare
glömde nämna att jag inte kan ens bränna av den det kommer upp jämt message "terminated blabla"
jag la in spelet med hjälp av isobuster
Vadå. Packade du upp image filen med isobuster och sen gjorde en data dvd av filerna? Så kan man inte göra. PrimoDVD har .gi som sin image fil men klarar även att bränna .iso, .ima, .img, .image, .udi. Om det är en .nrg är det en Nero imag och den bränner du med Nero. Nero bränner du även .bin/.cue med.
Nemas problemas. Har inte haft en skiva som inte funkar. Jag har en Pioneer A03.
Bookmarks