Undrar om man kan spela dvd backuper som inte är PAL på en ps2 eller behövs det pacher för att det ska funka.
Undrar om man kan spela dvd backuper som inte är PAL på en ps2 eller behövs det pacher för att det ska funka.
Det behövs inga patchar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag var lite kort fattig. Jag menar om det går att spela Ett spel som är brännt (dvd spel)med hjälp av neo2 och action replay. Spelet är ej pal men det är min ps2<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
Det behövs inga patchar.</font>
Det går att spela spel på DVD-R med neo 2.2 och action replay 2. Man måste trixa lite, men det går.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
funkar det även med dvd reigon x skivan och lite trixnig att starta dvd-r kopior?
Bookmarks