Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Error 612

Registrerade
    Oct 2003
    Respekt
    0

Error 612

Jag får error 612 när jag försöker koppla upp mig online med min ps2? Jag har öpnnat alla portar och så i min router d-link 804. Vad ska jag ta mig till? Någon som har samma problem? Är inte helt säker på att mitt patchade spel som jag föröker koppla upp mig med fungerar men om jag förstått det hela rätt så får man ett annat fel om dnas e fel. /Hjälp!

Registrerade
    Dec 2004
    Respekt
    0
    Försöker du gå online med en backup?
    Det går ju inte...

men om du har orginalet å bränt en backup av det å patchat det med dnas från
    orginalet så går det, är det det du har gjort?

Registrerade
    Oct 2003
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av omen
    Försöker du gå online med en backup?
    Det går ju inte...

men om du har orginalet å bränt en backup av det å patchat det med dnas från
    orginalet så går det, är det det du har gjort?
    japp precis..det är så jag gjort...men jag är inte hundra på att dnas koden funkar.

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    22
    Jag har exakt samma problem förutom att jag försökte gå online med ett originalspel...kommer ut med network access disc men inte med något annat.

Registrerade
    Oct 2003
    Respekt
    0
    hur löste du ditt problem?

Registrerade
    Feb 2005
    Respekt
    0

löste du det?

Har oxå en D-link 804, inköpt för att kunna köra min PS2 via nätet (Spray ADSL)

Nu, jag får inte nätverksdiagnostiken att funka! Det tar slut vid ngt som kallas traceroute. Har aldrig hållt på med nätverk/routrar så om ngn kan hjälpa med vilka inställningar osv så vore jag tacksam!

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner