är pstwo säkra nu... har läst på internet att lasern kunde brinna fast man inte hade chippat konsolen. stämmer det?
är pstwo säkra nu... har läst på internet att lasern kunde brinna fast man inte hade chippat konsolen. stämmer det?
pstwo-konsolen blir lätt varm, ställer man den fritt så lär det inte bli några problem..
artikeln där det stod var från nov 2004. det borde va fixat om det skulle va ett fel i pstwo sedan dess?
låter väldigt konstigt.. men med lite välvilja kan man få det mesta att brinna upp här i världen, prova å bygga in din dator i din säng så ska du se att även den snart tar fyr..
vad har du för ps2? har du beställt från psxcare lr?
Jo det kan dom, har haft 2 sådana som jag bytat det är dom som kostar 989:- som sälj av tex ICA MAXI. Jag ville ha en förklaring på varför dom gör judst det eller vad det var som gått sönder, men dom vill inte ge en förklaring.
Sen fick jag en ny igen av SONY i Tyskland men det gick åxå sönder samma fel igen ????? På nytt ingen förklaring utan fick en ny PS2 igen för 2a gng, men den håller än så länge.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
vad har du kört för media då? bara original? kopierade dvdfilmer?
har ingen ps2 själv. funderar på att köpa. det är därför jag undrar. är lite orolig att det inte ska funka. det är trots allt inte billigt?
så länge du inte öppnar konsolen kan du vara lugn, garantin gäller om lasern skulle paja.. är du orolig för att huset ska brinna ner, teckna en hemförsäkring, www.folksam.seOriginal inlägg av jonapaloma
![]()
huset lär nog stå?
Bookmarks