Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Problem med NEC-3520A kan inte bränna!!

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Problem med NEC-3520A kan inte bränna!!

    Hej!

    Jag har ett stort problem..
    när jag försöker bränna ett spel så funkar det inte.. har provat fler olika skivor/hastigheter.. jag har brännt spel på min brors dator och då funkar det.. men med samma program och skiva och samma spel så funkar det inte på min brännare!! HJÄLP?

    Någon som kan hjälpa mig??

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Har du en likadan brännare som din bror? Annars kan det kanske vara att din brännare inte är kompatibel med programmet du använder, dvs om det inte var det programmet du fick med brännaren (?)

    Sen undrar jag om det är så att du inte kan bränna i huvudtaget eller om det blir felbränningar? Om det blir felbränningar så kan det vara dina DVD skivor som är av dålig kvalité.
    En lista finns på denna adress http://www.de.nec.de/software/1819_M...t_ND-3520A.pdf där du kan se vilka skivor som ska gå bra med din brännare. Notera att du behöver Adobe Acrobat Reader för att se filen.

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Spket
    Har du en likadan brännare som din bror? Annars kan det kanske vara att din brännare inte är kompatibel med programmet du använder, dvs om det inte var det programmet du fick med brännaren (?)

    Sen undrar jag om det är så att du inte kan bränna i huvudtaget eller om det blir felbränningar? Om det blir felbränningar så kan det vara dina DVD skivor som är av dålig kvalité.
    En lista finns på denna adress http://www.de.nec.de/software/1819_M...t_ND-3520A.pdf där du kan se vilka skivor som ska gå bra med din brännare. Notera att du behöver Adobe Acrobat Reader för att se filen.
    Jag fick inget program med brännaren.
    Det blir inte felbränningar och när jag kollar dvdn på datorn så är det exakt samma data som det är på min brors dvd!
    När jag sätter i skivan säger PS2an att jag ska sätta i en Playstation eller Playstation 2 skiva!

  4. #4
    Är det imagefiler du bränner? Du kan ju testa att bränna i ett annat program. Är det imagefiler som det är tal om så kan du testa Alcohol 120% (förutsatt att du använder Windows)..

Liknande diskussioner

  1. problem med demoskivor
    By papageno in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-24, 16:46
  2. Problem med SCPH-7002
    By Egge in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-08, 12:45
  3. Problem med RGB. Blir störningar. HJÄLP
    By KnasHatt in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 27
    Senaste inlägg: 2002-05-05, 23:51
  4. Boota med AR2 och NEO 2.2..lite problem.
    By wmadoss in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-08-29, 22:27
  5. För alla som har en Pioneer och har problem med RCE.
    By DJV in forum DVD - regionsmodifiering
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-03-09, 20:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •