Kan nån skriva eller länka en utförklarig guide hur man flasha sitt Duo-X2 chipp? Ska byta bios till ett bios som stödjer In Game Reset nämligen.
Kan nån skriva eller länka en utförklarig guide hur man flasha sitt Duo-X2 chipp? Ska byta bios till ett bios som stödjer In Game Reset nämligen.
Last edited by sunnis; 2005-02-14 at 23:53.
Ftp:a in bioset till c:\bios
Välj system utils->flash bios
Tryck på rätt knappar enligt det du ser på tv:n
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi: Vilket Bios ska jag ha om jag vill aktivera IGR på min 1.6 crystal med 200gb disk?
EDIT: Hitta det nu tack för hjälpen
Last edited by sunnis; 2005-02-15 at 17:44.
vilken bios ska man ha för chipen duox2. jag har xbox ver 1.4
Du kan använda x-ecuter 2 4981 eller M8 / M8PLUS (UTAN _16)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
tack men vart är det bästa stället och tanka bio?
xbins (nu får du /()&()/&(/& läsa guiderna, se min signatur) :-)
ok mannen jag är bara lite lat på att leta, men jag ska kolla lite nu
Bookmarks