Behöver man betala något för att få xbox live?
Jag har en router och har kopplat in det, men jag undrar om det är något man måste köpa för att få själva xbox live?
Eller är det bara att köra?
Behöver man betala något för att få xbox live?
Jag har en router och har kopplat in det, men jag undrar om det är något man måste köpa för att få själva xbox live?
Eller är det bara att köra?
ja antingen LIVE paketet eller ett spel som har LIVE gratis i 3 mån, man måste ha ett Kreditkort typ VISA av ngt slag, finns GRATIS alternativ som Xlink, XBconnect?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
hur funkar dom där gratis alternativen då? (Xlink, XBconnect)
sök här på forumet i sökfunktionen finns hur mycket som helst om detta![]()
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
har sökt i alla forum men ingen skriver det jag frågar efter, dessutom hitta jag inget utav dom 2 programen du skrev, dessa program fanns under min program meny:
Ejecttray
complex tools
boxplorer
avalaunch
boxplorer (g-patched)
dvd2xbox
config magic
dvd-x2 dongleFree dvd-player
Enigmah videomode switchdisc
Mediaxmenu
loadtray
unleashX xbox launcher
xcomander
xbox media center
xbox ftp client
xbox media player
xflash
xcomader g-patched
xtoolbox
börja här leta bättre![]()
orka bry mig om allt detta med live skiten, krånglar bara, kan pajja alltihopa, bättre att lira SP.
Bookmarks