Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Problem med backuper!

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Angry Problem med backuper!

    Hej alla experter, jag har ett stort problem. Skall göra backup på Tony Hawk 4 och Aggressive Inline, har försökt bränna i olika hastigheter (x1, x4 ,x12)men inget av dom funkar. Gjorde även en backup på Dave Mirra som fungerar perfekt. Använder CD-r 90 min skivor. Jag har DVD-brännare och undrar om jag kan bränna ner .bin-filer på dvd-r skivor och om det kanske skulle fungera bättre.
    Kimman

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    919
    Respekt
    23

    Wink

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Kimman:
    <strong>Hej alla experter, jag har ett stort problem. Skall göra backup på Tony Hawk 4 och Aggressive Inline, har försökt bränna i olika hastigheter (x1, x4 ,x12)men inget av dom funkar. Gjorde även en backup på Dave Mirra som fungerar perfekt. Använder CD-r 90 min skivor. Jag har DVD-brännare och undrar om jag kan bränna ner .bin-filer på dvd-r skivor och om det kanske skulle fungera bättre.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">hej bränn Tony hawk 4 på en 80 min skiva i 1x så funkar det. ps2 har lättare att läsa dom skivorna.

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2001
    Från
    helsingborg
    Inlägg
    144
    Respekt
    24

    Post

    körde min TH 4 ntsc i 16ggr-no problem (nero)

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    121
    Respekt
    22

    Post

    Som sagt, lägg den på en 80min. cdr skiva av bra media ex. verbatim.
    Vissa ps2 gillar inte dåliga noname skivor, du får prova.

    / phenomena

    <small>[ 28 December 2002, 00:26: Meddelandet redigerat av: phenomena ]</small>

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Umeå, Sweden
    Inlägg
    119
    Respekt
    23

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av phenomena:
    <strong>Som sagt, lägg den på en 80min. cdr skiva av bra media ex. verbatim.
    Vissa ps2 gillar inte dåliga noname skivor, du får prova.
    </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vissa ps2 gillar inte de flesta skivor
    Jag röstar för att du ska testa Platinum 80min/700mb, de har fungerat perfekt för mig.
    -;^Rez^;-

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    121
    Respekt
    22

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Rez:
    <strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av phenomena:
    <strong>Som sagt, lägg den på en 80min. cdr skiva av bra media ex. verbatim.
    Vissa ps2 gillar inte dåliga noname skivor, du får prova.
    </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vissa ps2 gillar inte de flesta skivor
    Jag röstar för att du ska testa Platinum 80min/700mb, de har fungerat perfekt för mig.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Mr, Platinum (Rez)
    Det är som att hämta skräpet från sopnedkastet och tro att det funkar, hehe
    Platinum är gjord av "digital Storage Media"om jag inte missminner mig, och för dem som vet vad det betyder så är det "RIKTIG BRA KVALLE" lol, :-) Skämt o sido, dem fungerar inte tillfredställande för mig o min ps2 ialla fall, men för en enkel divx backup eller nåt så är dem ok. eller vad tror du Rez :-)

    / Phenomena

Liknande diskussioner

  1. NTSC/US PS2 - Problem med TV'n - blir färg med ljudet; skumt
    By Goro in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-07-08, 22:48
  2. Problem med med ms-dashboard
    By samplehead in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-06-08, 23:41
  3. Problem med färg på backuper
    By danielr in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-06-05, 06:20
  4. Problem med neo 2.2
    By Ronnotter in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2002-01-29, 06:37
  5. MULTI X PROBLEM
    By JULIA in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2000-12-19, 21:25

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •