Nån som vet om det är möjligt att koppla PS2 till en bärbar dator med TV-kort och bara använda datorn som skärm? Ska ha Playstationet i bilen och har inte lust att ha både dator och en TV i bilen.
Nån som vet om det är möjligt att koppla PS2 till en bärbar dator med TV-kort och bara använda datorn som skärm? Ska ha Playstationet i bilen och har inte lust att ha både dator och en TV i bilen.
borde vara möjligt om det är tv-in kort "inte tv-ut" och sedan rätt kabel så :P
Åsså kör man dscaler så får man sjukt bra bild :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hittar ingenting om det jag frågar om i tidigare frågor eller svar och varför ska jag kolla på XBOX-Guider? Lär ju knappast hjälpa mig som har Playstation2! Vad är dscaler?
ja de går att koppla in till ett tv kort. dscaler är ett videoprogram som deinterlacar bilden så att den inte får streck på bilden. och dedär xbox-guider är hansis signatur![]()
Tackar och bugar! Nu jävlar ska det spelas Playstation i Cheva vanen!!!!
Bookmarks