lakerar ni annat än dator prylar, t.ex. en mini-z eller kanske till o med mobilskal?
lakerar ni annat än dator prylar, t.ex. en mini-z eller kanske till o med mobilskal?
PS2 med förmodat Messiah 2 chip.
jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...
Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
inte att glömma FF serien ^^
Övrigt:
Xtag: fetalist
Jadå, det mesta går att lackera.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hur mk skulle ni ha för att göra en lätt lakerin på mini-zan? den e ungefär lika stor som en xbox kontroll
PS2 med förmodat Messiah 2 chip.
jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...
Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
inte att glömma FF serien ^^
Övrigt:
Xtag: fetalist
Från 500:- beroende på hur mycket tid du vill att vi lägger ner på arbetet. Det underlättar om du själv tar isär den så att vi bara får det du vill ha lackerat eftersom ingen här brukar mecka med mini-z bilar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks