Tja, ba. Har köpt Stealth och boot-chip (Till PSOne). När jag stoppar i en Backup´ad cd, så kommer meddelandet: Please insert Playstation format disk.
Vet någon vad som är fel?
Tja, ba. Har köpt Stealth och boot-chip (Till PSOne). När jag stoppar i en Backup´ad cd, så kommer meddelandet: Please insert Playstation format disk.
Vet någon vad som är fel?
Fungerar originalspel som vanligt?
Fungerar dina backuper på andra playstation?
Är de gjorda på kvalitets cd-r som Verbatim eller Kodak?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Original fungerar som vanligt
Vet inte om dom fungerar i andra PS, men dom fungerar i Bleem.
Blandad, men många Kodac
Du har förmodligen gjort något fel när du bränt skivorna, t.ex. bränt som lösa filer istället för att göra en image-backup. Fråga i backup-forumet om du har frågor om hur man gör korrekta backuper.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag är så dum i huvudet. Jag hade kopplat fel 2 kablar på chippet.
Tack för hjälpen ändå!!!
Bookmarks