Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: MIn 200 gig hårddisk

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    MIn 200 gig hårddisk

    Tja nu har jag försökt försökt försökt försökt och försökt.. Men jag får det inte att funka... jag har en 200 gig hdd Ett smartxx v 2 chipp och M8 bios.. Men jag får bara f: att bli 120 gig.. jag vet att jag måste fixa med mitt bios och formatera om och sånt men jag får det inte att funka med mitt bios..


    Snälla nån som kan hjälpa mig med mitt bios problem genom att antingen skicka en länk på mirc eller nått där det finns ett färdigt bios som jag kan lägga in som funkar.. Eller skicka ett till mig på min Mailadress...
    David.lindau@spray.se
    Sen så har jag ett annat problem.. SKa man inte kunna använda Quickrebot på ett smartxx chipp Alltså hålla in båda triggers och start/select .. det funkar inte för mig iafa. nån som vet varför?? sen en till fråga... När jag försöker hooka up mitt xbox på datorn genom flashfxp så funkar det inte om jag inte kopplar in min Bildkabel.. finns det inget annat sätt att starta det eller måste man ha bildkabeln.. Tack för svar

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    217
    Respekt
    20
    Hacka M8 biosen med Evtool 1.09. Söker du så hittar du.

    Quickreboot (IGR) funkar inte på din box eftersom M8 biosen stödjer inte det standard. Går också att lägga till med Evtool.

    Bildkabeln måste sitta i för att boxen ska fungera.

Liknande diskussioner

  1. 200 gig hårdisk???
    By neonesis in forum SmartXX Support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2005-02-18, 16:25
  2. HANSI m.fl: För att spela min back-ups måste jag boota med samma spel ORGINAL.
    By koopatrooper in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 03:43
  3. Min ps2 verkar helt plötsligt ha fått problem med RGB kabeln eller tvns scart? Hansi?
    By Kampfar in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-16, 18:32
  4. Funkar min PSOne RGB-kabel till min PS2:a?
    By MGRacing in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-28, 21:18
  5. Angående min f-kade multixkiller
    By Moridin_neblis in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-02-18, 20:30

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •