Jag hade problem med mitt spiderchip
och skickade tillbaka det till psxcare,
med löfte om pengarna tillbaka, detta var
för lite mer än en vecka sen....
jag har inte fått något svar än, var är mitt chip?
Jag hade problem med mitt spiderchip
och skickade tillbaka det till psxcare,
med löfte om pengarna tillbaka, detta var
för lite mer än en vecka sen....
jag har inte fått något svar än, var är mitt chip?
Du måste skriva vem du är... och kund/odernr/ ev kollinr
T-1000 är Inte Inne För Tillfället Men Lämna Ett Meddelande Efter Pipet.*piiiiiiiiip*
Det är praxis att företag har 30 dagar på sig att hantera en återbetalning till kund. Givetvis hanterar vi returer så fort vi kan, men ha tålamod.
Vi har även fått in ett antal spiderchip där kunderna uppenbarligen fått någon form av mental kortslutning under installationen och fysiskt låtit det gå ut över chippet. Isåfall kan vi inte acceptera returen.
Pengar tillbaka erbjuder vi bara enligt distansköplagen, vilken endast gäller varor som INTE används. Spiderchip där benen lossnat repareras och skickas tillbaka.
Är det andra fel så kan vi byta ut chippet eller erbjuda montering av t.ex. Duo-X2 istället.
Det är inte rimligt att vi skall köpa tillbaka alla chip som kunder inte klarat av att installera själva.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks