jag tänkte att jag skulle köpa en ny hd men min fråga är om det är samma hd som det är i en pc och om en 200gb hd funkar i en xbox och vad är det för skilnad på ide s-ata (vilket pasar boxen)![]()
jag tänkte att jag skulle köpa en ny hd men min fråga är om det är samma hd som det är i en pc och om en 200gb hd funkar i en xbox och vad är det för skilnad på ide s-ata (vilket pasar boxen)![]()
ja.......ja.........och IDE ska du ha.
plus är det någon som vet var man ändrar så nero sluttar att skicka upp en ruta om att den inte vill bränna på cd/dvd -r/rw
Skit i nero & använd Alcohol120%
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
någon som vet vilken hd som e bäst 7200 rpm elle mindre?
Vilken HD som helst som är av ATA duger
Last edited by pege63; 2005-02-24 at 10:19.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
vad menar du med IDE????
Han menar ATA även känt som PATA senaste tiden.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är bäst med 7200 rpm .och välj en tyst hd tex Seagate 200GB ide 3,5 så klart med (8MB Cache) för dom låter minst.Original inlägg av barkis
Bookmarks