Har nyligen monterat en 200Gigs Maxtor SATA i en 1.6:a chippad med SPIDER och det verkar funka.
Hörde att SATA inte ska fungera.![]()
Har nyligen monterat en 200Gigs Maxtor SATA i en 1.6:a chippad med SPIDER och det verkar funka.
Hörde att SATA inte ska fungera.![]()
var på xboxens moderkort kopplade du SATA sladden då?
Hur många pins har en SATA HD?
Hur många polig e SATA kabeln?
Vilken konvertor använde du för att koppla boxens ATA kontakt med din SATA kabels kontakt?
![]()
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Han fick kanske fel disk :-) Eller så har den modellen både IDE och SATA kontakt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Han kanske fick en av dom första SATA HD som dök upp på marknade som var vanliga ATA HD med en SATA prislapp på![]()
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks