Jag och en polare beställde en Xbox men har inte fått den än... detta var för 3 veckor sedan. Vi har också mailat och frågat vad som tar sån tid men inte fått nå svar. Börjar bli riktigt frustrerande att behöva vänta så här länge.
Jag och en polare beställde en Xbox men har inte fått den än... detta var för 3 veckor sedan. Vi har också mailat och frågat vad som tar sån tid men inte fått nå svar. Börjar bli riktigt frustrerande att behöva vänta så här länge.
http://www.psxcare.com/page.php?xPage=status.html
Vi väntar fortfarande på >100st xbox vi beställde i början av December... Det har varit brist på konsoller som aldrig förr den här säsongen. De få XBOX vi levererat i år har vi hittat på diverse stormarknader som haft bättre tur med leveranser än vi haft.
Däremot har jag sett att siba, elgiganten, onoff m.fl fått in XBOX denna vecka, dock bara ett fåtal apparater per butik. Det borde innebära att proppen lossnar snart så att vi får alla konsoller vi beställt.
Vi klarar av att bygga 50-100st xbox per dag, men om tillverkaren strular som nu är det inte så mycket att göra.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok tack så mycket för informationen... tar tillbaka det här "Ris" då eftersom att det inte verkar vara erat felOriginal inlägg av Hansi
![]()
Jag tar på mig en känga för att informationen om detta är gömd och inte står tydligt vid produkten. Nu när julrushen är bakom oss skall vi ägna lite tid åt hemsidan så att det går att lägga in fler varianter på leveranstider för varje produkt :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks