ni som har erfarenhet av produkten funkar den bra?, har själv en v5 ps2
vill bara veta om produkten verkligen funkar, å kan spela upp backups bra.
och att det inte är allt för mkt strul med den.![]()
ni som har erfarenhet av produkten funkar den bra?, har själv en v5 ps2
vill bara veta om produkten verkligen funkar, å kan spela upp backups bra.
och att det inte är allt för mkt strul med den.![]()
Jag gillar inte den typen av produkter, men många efterfrågar den och många är nöjda med lösningen även om kanske inte 100% av alla spel fungerar utan problem.
Hellre flip top än slide tool iallafall. Även om man måste bryta garantisigillet med fliptopen så brukar det ändå för eller senare sluta med att man måste öppna sin PS2 och pussla ihop mekaniken till cd-släden förr eller senare med slide tool :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ja du, nu har jag beställt och fått hem Swap Magic & Flip Top, men inga anvisningar till något av produkterna, vart får man tag på dom?
k, behöver inga guider, men man tycker att man kanske kunde fått med iaf, hitta som sakt på internet, e nfråga bara va händer om man råkar tycka på "Eject" knappen på ps2:an när man har Flip Top?, kan man fortfarande använda den också?
du kan använda eject men då kommer inga backuper att starta.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Jag beställde en Swap Magic 3.0 för ett tag sedan..lite innan jul och första gången man skulle använda det verktyget slide tool så drog jag för hårt så hela cdsläden fastnade..det slutade med att jag ringde psxcare och fick svaret att jag kunde öppna upp konsolen och sagt å gjort...gjorde det och senare löste det sig...så ett gott råd...läs manualen innan du använder slide tool![]()
Jag provade precis flip-top skalet som jag köpte hos er för PS2 v9, det står SPCH-5XXXX på lådan, så det borde vara rätt... men det låter som fan när skivan drar igång och börjar snurra... som om det skrapar emot nånstans... nåt ni känner igen?
Jag hade satt allt på plats och skruvat åt alla skruvar, åtminstone de det fanns hål för...
Det ska inte skrapa, det kan ju vara någon detalj på skalet som har någon rest från tillverkningen som sticker ut på olämpligt ställe. Kolla om du kan se om det blivit repat någonstans på insidan.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag kan inte se att det är skrapad någonstans... men det verkar vara den här vita platsdetaljen med magneten på, som håller skivan på plats när den snurrar, som skrapar emot fästet på locket... men jag kan inte se vart... jag kan inte se att det är några rester från tillverkningen där som kan skrapa emot heller...
Last edited by JZA; 2005-04-10 at 21:30.
Bookmarks