Visar resultat 1 till 17 av 17

Diskussion: HDLoader PAL original till salu

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    HDLoader PAL original till salu

    Har en HDLoader (PAL original) som jag inte behöver längre och tänkte sälja den.
    Den är som NY och finns i Stockholm. Pris: 350kr
    Last edited by alexuz; 2005-02-28 at 00:54.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2004
    Inlägg
    108
    Respekt
    21
    du säljer en begagnad artikel som dels gått ut i datum (ersatts av hd advance) och du ska ha mer än vad psxcare tog för hd loader? (290:-)
    desutom säljer du som privatperson utan garanti på funktionalitet och support, hehe lyckta till att hitta någon köpare
    Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    oookej....jag antar att du inte är inresserad. men tack för ditt inlägg.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Japp, för 350:- får du ju hd advance i vår webshop, och då ingår TVÅ skivor som var för sig ger bättre funktionalitet än en hd loader :-)

    Mao, köp en och sälj x-tra skivan (som bara behövs om man håller på med swaptrick) till en kompis för 200:- så har du fått det du behöver för 150:-...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    såld, ni kan stänga tråden. tackar

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    102
    Respekt
    0
    Såld? yeah right :P inte för de priset iafl

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    nä de vart inte exakt de priset. fick 300kr för den genom ett annat forum. är nöjd, men det var ju fan inte tack vare erat uppförande, som små ungar. om ni inte ville köpa den så förstår jag inte varför ni skriver äns?

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    För att vi inte bara står och ser på när någon försöker lura på någon prylar till helt fel priser :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    fel o fel pris, hitta du en HDLoader för 300kr om du kan. (nej inte en HDAdvance de inte samma produkt ÄVEN om den kanske är bättre)

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag kan hitta 100st för halva det priset utan större problem...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    kän dig stålt

  12. #12
    Registrerade
    Mar 2002
    Inlägg
    677
    Respekt
    24
    Jag kan sälja ett flertal HD Loader för 300kr om någon ens skulle vilja köpa det för det priset men detta hör ju ändå inte in i denna forumdel så det inte är köp & sälj.
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

  13. #13
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    sweden
    Inlägg
    151
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av alexuz
    kän dig stålt
    Du menar STOLT???
    Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
    Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.

  14. #14
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Var det nödvändigt att väcka en 7 dagar gammal tråd bara för att klaga på någons stavning???
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  15. #15
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    sweden
    Inlägg
    151
    Respekt
    0
    *ler*, sorry, jag är ordmärkare... har inget med tråden att göra. Skiter i vad han säljer och till vilket pris. Vill bara lära han hur stolt stavas då det är ett starkt ord som han kommer att få nytta av när han får barn

    Antagligen så nollade du min respekt för att du trodde att jag skulle vara rolig på ngn annans bekostnad... men som sagt jag är ordmärkare inget annat
    Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
    Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.

  16. #16
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    102
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av a00sambe
    *ler*, sorry, jag är ordmärkare... har inget med tråden att göra. Skiter i vad han säljer och till vilket pris. Vill bara lära han hur stolt stavas då det är ett starkt ord som han kommer att få nytta av när han får barn

    Antagligen så nollade du min respekt för att du trodde att jag skulle vara rolig på ngn annans bekostnad... men som sagt jag är ordmärkare inget annat
    "Jag skiter i vad han säljer och till vilket pris",
    "Vill bara lära honom hur stolt stavas. Då det är ett starkt ord, som han kommer ha nytta av när han får barn"

    var det så du menade eller? jag är en onödig-post-märkare

  17. #17
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Tråden låst
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Metal Gear Solid:3 och WWF Smackdown VS RAW
    By araben in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-12-07, 23:05
  2. Går det att "konvertera" en Pal Xbox till en Ntsc xbox?
    By Soman in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-16, 21:31
  3. 6.6 Guide till streaming i XBMC av fArGo_sWe
    By fArGo_sWe in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-21, 09:14
  4. NTSC till pal
    By Green Giant in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-11, 22:26
  5. Hjälp till att få Pal 60Hz till Ps2!!!
    By ktd in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-12-29, 15:20

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •