Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Inställningarna sparas inte i evox

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    16
    Respekt
    0

    Question Inställningarna sparas inte i evox

    När jag ändrar i settings för evox så sparas inte ändringarna, nästa gång jag startar xboxen så är det fortfarande de inställningar som var default som gäller.

    Vad är det som gör att det blir så?

    Märkte det när jag skulle koppla ihop den med datorn, ip adressen blir bara 0.0.0. även om jag ändrar den och startar om den så hoppar det tillbaka til 0, det är lika om jag försöker byta lösenord eller nått annat så är det iaf det gammla som gäller när jag tittar efter jag startat om xboxen.

    Varför?

  2. #2
    skrivskyddade xml filer? det hände mig när jag flyttade filerna mellan dator och xbox, vet inte varför och det har inte hänt igen efter den gången.
    XBox | Xenium 2M Ice | 160gb

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av LocoPaco
    skrivskyddade xml filer? det hände mig när jag flyttade filerna mellan dator och xbox, vet inte varför och det har inte hänt igen efter den gången.
    Ja det låter ju som om det skulle kunna vara nått liknande...men problemet är att jag inte har fått överföringen mellan dator och xbox att fungera än pga detta...
    Kan det blivit skrivskyddat när jag installerade från sd?

  4. #4
    Humm finns ju den möjligheten också, i Windows (ännu in Micro$oft produkt) så när du kopierar filer från cd till hdd så blir de automatiskt skrivskyddad har du otur så är det väl något sådant du råkat utför. Om du bootar från SD skivan och ändrar IP utan att starta om boxen så kan du ju åtminstone föra över xml filerna till hdd och kontrollera och redigera sen lägga tillbaka dem till xboxen igen.
    XBox | Xenium 2M Ice | 160gb

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    217
    Respekt
    20
    Har du sparat inställningarna och inte bara backat ut ur settings? Save finns längst ner.

  6. #6
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av dkcp
    Har du sparat inställningarna och inte bara backat ut ur settings? Save finns längst ner.
    Jodå jag har sparat inställningarna...men ska prova att byta till unleash eller nått och se om det hjälper...

Liknande diskussioner

  1. kommer inte åt enhet F:!!!
    By holmer in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-18, 17:20
  2. Får inte kontakt med ps2 servern
    By Siberius in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2004-10-07, 08:12
  3. Varning! Handla inte av ********...oseriösa
    By marshmallow in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-10-04, 17:37
  4. Hur får man spel på " F " att fungera?
    By Z i n g o in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-28, 21:37
  5. original pal - ntsc spel funkar inte på min ps2. svara ( inga spel funkar !!!! )
    By Mephisto-Live in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-02, 12:08

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •