Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Hjälp med nerladdat Halo 2!

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Hjälp med nerladdat Halo 2!

    Jag ladde nyss hem Halo 2. Mappen innehöll 58st .rar-filer, samt en .SFV-fil. Jag tänker lägga in det på xbox-hårddisken, men jag har inte en aning om hur jag ska gå till väga. Jag kan nämligen inte öppna .SFV-filen därför att jag saknar rätt program. Jag antar att den filen ska köra un-rar på .rar-filerna och typ göra om dem till en .iso? Hursomhelst så skulle jag uppskatta om någon som vet hur man gör detta svarar på denna tråd.

    Tacksam för snabba svar

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    40
    Respekt
    20
    Det brukar vara den första .rar filen du ska packa upp så packas resten upp automatiskt.
    Den brukar heta typ .r00

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    In this old world..
    Inlägg
    813
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av Ahn
    Jag ladde nyss hem Halo 2. Mappen innehöll 58st .rar-filer, samt en .SFV-fil. Jag tänker lägga in det på xbox-hårddisken, men jag har inte en aning om hur jag ska gå till väga. Jag kan nämligen inte öppna .SFV-filen därför att jag saknar rätt program. Jag antar att den filen ska köra un-rar på .rar-filerna och typ göra om dem till en .iso? Hursomhelst så skulle jag uppskatta om någon som vet hur man gör detta svarar på denna tråd.

    Tacksam för snabba svar
    Vill du ha snabba svar så är denna fråga besvarad typ 200 ggr på forumet redan.. men kortfattat så gäller:

    SFV-filen är bara till för att kontrollera att det inte är något fel med rar-filerna. Så den behövs inte om du inte har några problem att packa upp rar-filerna. Googla efter SFV-checker om du ändå är intresserad.

    Därefter packar du upp rar-filerna med Winrar. Du får då en ISO-fil. Denna ISO-fil kan du antingen bränna på en DVD eller packa upp till XBoxens hårddisk med XFer eller Qwix.

    Sist men inte minst så vet du att detta är rent hypotetiska diskussioner eftersom det är olagligt att ladda ner spel från internet. Här köper vi alla våra spel ..

Liknande diskussioner

  1. Behöver hjälp med Halo 2
    By Oxito in forum HALO 2
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 11:09
  2. Ingen video i en 1.4/1.5 med X2.6(4983.06)... hjälp!
    By syko in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-10-18, 09:59
  3. Behöver hjälp med DVD Bränning
    By Danilak in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-25, 10:47
  4. Hjälp med X-bit Chip igen
    By Vallås Locos in forum X-B.I.T. support
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-28, 16:02
  5. Hjälp med att översätta xbplayern till svenska
    By Antigonos24 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2003-01-01, 20:08

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •