Sorry om någon ställt den här frågan förr men jag kan faktiskt inte hitta några instruktioner till enigmah videomode switchdisc
När jag kör enigmah videomode switchdisc från dashbord så låser sig xboxen!
Varför?
Gör jag någon fel?
mvh
Niclas Sprung
Sorry om någon ställt den här frågan förr men jag kan faktiskt inte hitta några instruktioner till enigmah videomode switchdisc
När jag kör enigmah videomode switchdisc från dashbord så låser sig xboxen!
Varför?
Gör jag någon fel?
mvh
Niclas Sprung
Last edited by sprung; 2005-03-03 at 14:18.
Du kan ändra mellan NTSC och PAL i andra program/dashboards. Typ UnleashX eller XboxMediaCenter (senaste versionerna iaf)...
Var ändrar man till NTSC i XboxMediaCenter!??? Jag har då inget sådant alternativ!?
Kolla i APPS katalogen på evoxmenyn
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
i EvoX setup meny finns också de alternativen. men låter konstigt att xboxen låser sig. Det är att du måste resetta xboxen efter du ställt in ditt alternativ. säkert det som spökat för dig.
Ursäkta min dumma fråga men.. Jag kör XboxMediaCenter med Evox som bios. Men jag har då aldrig fått upp någon slags meny för evox i xbmc? Så... hur får jag upp denna menyn i xbmc?![]()
Du kollar under dina program i XBMC kolla där om du ser ngt som heter i stil med "enigmah videomode switch" har du inte får du ladda ner & FTP över det till din APPS map
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks