Hur gör man för att kunna stänga av chippet och spela live?
får bara felmeddelande när chippet är avstängt!!
Hur gör man för att kunna stänga av chippet och spela live?
får bara felmeddelande när chippet är avstängt!!
Lås hårddisken (fixar error 5), installera om ms dashboard (fixar diverse andra error)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har låst hd:n och installerat om ms dashboard och kan nu starta xboxen med chippet avstängt! är allt löst då eller finns det fler saker att oroa sig för? har läst att halo 2 kan ställa till besvär även fast chippet e avstängt??
Det som alltid kan hända är att din xbox blir bannad från xbox live.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
finns det inget sett att undvika att bli bannad alltså?
Köp av en ny box löser flera problem
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
finns det inget annat sätt? trodde det skulle räcka med att bara stänga av chippet!
Bookmarks