Hej, när jag försöker komma in på den vanliga "microsoft dashbord" så börjar xbox lampan blinka rött och det kommer fram text där det står att jag ska lämna in den på reparation, felnummer 16. vad har hänt? det fungerade innan.
Hej, när jag försöker komma in på den vanliga "microsoft dashbord" så börjar xbox lampan blinka rött och det kommer fram text där det står att jag ska lämna in den på reparation, felnummer 16. vad har hänt? det fungerade innan.
Du måste låsa HD:n.
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
Hade det varit error 5 så hade det hjälpt att låsa hårddisken.
MS Dashboard måste installeras om.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
kan det bero på att jag har patchat min xboxdash.xbe ?
Ja, det beror det på.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
så om jag ersätter den gammla filen med den nya så borde det fungera?
Går det inte fortare att testa än att fråga här?
det gör det säkert, men har datorn långt från xboxet, tar tid att flytta![]()
Håller med Hansi... tycker det liksom borde vara självklart att man prövar allt innan man frågar (i de flesta sammanhang).
Man lär sig på så sätt mer (och man konske gör av med mer pengar för att man sabbar mer ;-)
Brände ut superdisc 3.7 och tänkte spara den på hd men jag råkade gå in på ms dashbord så då började den kopiera sedan efter åt kom jag på att jag hade gjort fel och äfter det när skulle jag gå in på "orginal bios" men då började lampan blinka rött och så stod det på typ 5 olika språk att det inte fungerar och att jag skulle fixa service det stod att det var fel nr 21 HJÄLP MIG! SNÄLLA! om det kan vara till någon hjälp så har jag smartxx
Lås HD med Config Magic.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
hur gjör man det då??
hade (har) evox m7
har du installerat SD el sätt i SD så ser du under apps CONFIG MAGIC
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks