Hej
Jag undrar vilket program man kan avända för att bränna "ISO" filer i 1X och 2X hastighet ?
De prg jag hittat hittils vill bara bränna i 4X eller mer och det gillar inte min PS2'a.
//W
Hej
Jag undrar vilket program man kan avända för att bränna "ISO" filer i 1X och 2X hastighet ?
De prg jag hittat hittils vill bara bränna i 4X eller mer och det gillar inte min PS2'a.
//W
Jag bränner i Nero 5, i vilket man kan välja att bränna i 1x. Men för mej fungerar de utmärkt att bränna i 6x. Är du säker på att det är bränningshastigheten som är felkällan?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Wolliman:
<strong>Hej
//W </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">cdrwin kan bränna i 1x med alla brännare den stödjer.Sen om man vill bränna snabbare.
Finns de crack att ladda ner =)
Bookmarks