Hej!
Hur får man tag i biosar? Finns det att ladda ner? Är det någonting som är olagligt i samband med biosar eller är det fri programvara?
Hoppas det finns nån som har koll......
Hej!
Hur får man tag i biosar? Finns det att ladda ner? Är det någonting som är olagligt i samband med biosar eller är det fri programvara?
Hoppas det finns nån som har koll......
Läs guiderna
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
vart man får tag i biosar? Vad sägs om internet? för övrigt är det olagligt att modifiera en Microsoft BIOS då det är hackad kod. med andra ord olagligt. Men har du chippat din XBOX känns de som du redan tänker vara olaglig? Så vem bryr sig
Det är bara att gå in i kanalen #xbins på servern Efnet. Där har dom allt till din xbox. Följ anvisningarna i xbins topic för att komma in på deras FTP.
sök på Google ta max 5 sec att hitta ett bios
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Eller läs guiderna som sagt var...bios skall man hämta från xbins ftp:n så att man vet att man inte får något skumt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Där finns alltid någon klåfingrig som varit inne & ändrat slutat & hämta saker därifrån nu mera
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
M8plus bioset finns inte på xbins. Någon som vet var det kan finnas?
xbins will no longer host evolution-x files.
To anyone who reads this, you can personally thank jokko from team evolution-x for this situation.
Have a absolutly FABULOUS day!
Ooops då :-)
Vad är det för skillnad på en olaglig BIOS och en laglig BIOS `??
Bookmarks