En Sak Bara Hahahaha M Du E Pro LÖs Det SjÄlv
En Sak Bara Hahahaha M Du E Pro LÖs Det SjÄlv
Människan kan bara ta till sig det som det är mogen för.
Om man inte känner igen en kunskap eller saknar intresse för den,
så är man inte heller mogen för vad den kunskaper kan ge en.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
När den vise talar lyssnar den kloke!Original inlägg av pege63
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
villket jävla skämt! Han måste ha lödtenn ända in i järnan... En annan har ju bara flux i blodet...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Jag personligen såg en hel del humor i denna tråden och tycker nästan de borde vara en "Hall of Fame" tråd sitter o småfnissar ännu.
Prova med ett rättstavnings-program, samt nåt som heter "punkter"...
Last edited by Yobo1987; 2011-10-15 at 03:15.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Oops, my misstake!!!
Mycket intressant att denna tråd är i livet. Bara för man får lite utbrott så har man lödmatriell i skallen. Ganska moget :P Eller så är det inte moget va vet ja. LOOL svara ej i den så glöms den bort:P) By the whay!! This company dam good and nice too. Så the comment is not in time lock this shit.
Jag har som sagt ej svenska som modersmål ej så lätt alla gånger.
Bookmarks