Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Mycke dåligt

  1. #1
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0

    Mycke dåligt

    tjenare!! Tycker detta företag är mycke dåligt hade enfråg om smartxx men får ej svar för jag inte är kund men jag lär inte bli blivande kund heller jag har köppt ca 6 boxar och det va min mor som köppt chippet och jag fick ej hjälp när det ej fungerade MYCKE MYCKE dåligt rekomenderar ingen att gå hit och köpa saker besviken va blivade kund ej nu

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    519
    Respekt
    21
    som sagt med sån här attityd får du inte hjälp i någon affär alls...... prova istället att fråa igen..... bara för attn man inte får svar första åbgeb så ska man inte nli kritisk...... prova istället att fråga igen......

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Tvungen att dubbelposta var han också, istället för hjälp lär man med den attityden få en abuseanmälan på sig till sin isp.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Arvika
    Inlägg
    44
    Respekt
    20
    lol.

  5. #5
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    oj då waw jag råkade visst få den dubbel oj då sorry för detr de va inte mening ÄRLIGT jag ville bara kolla om fler råkar ut för samma sak och detta är väll ett diskutions forum och alla har sin sida på ett problem eller hur?????

  6. #6
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    En liten sak hehe anmäla för att man har en åsikt är ju inte så BRA eller hur? stället för att lösa en besviken blivande eller va blivade kund så stöter ni bort kanske inte smart bättre kolla upp va som hent eller hur???? och varfrör man är sur och på så sätt reda ut en sak'
    hej hoppp

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är en sak att vara sur, det är en annan sak att spamma. Att skriva samma sak flera gånger om i ett forum är att spamma.

    Du har fortfarande inte skrivit vad PROBLEMET du hade handlade om, hade du gjort det hade du ju fått det avklarat vid det här laget.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    glömmde visst vad för prob men det hade nog inte spelat roll om jag skrivit den vägrar iaf att läsa boot dc har 7 st hemma av olika fabrikat (dvd)

  9. #9
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    om du läst så hade du inte sagt dubbel posta för jag förklarade mig tydligt att det inte va meningen eller?

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Får ej hälp mycke dåligt
    By picko in forum SmartXX Support
    Inlägg: 38
    Senaste inlägg: 2011-10-23, 21:46
  2. Dåligt Chip?
    By Husar in forum Spiderchip
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-21, 18:05
  3. InGameReset funkar dåligt med X2 4977?
    By Bulan in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2003-09-02, 09:40
  4. Dåligt
    By Rez in forum Fritt Forum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-21, 05:06
  5. mycke vill ha mera
    By DooMarN in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-09-03, 14:12

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •