Jag skrev här för ett tag sedan om att min xbox slutat läsa brända skivor... då skrev folk till mig att det antagligen är ngn sladd i chippet som hoppat ur eller liknande.
Jag åkte då ner och lämnade min box där den blev chippad. Han sa att det lät konstigt men att jag skulle lämna boxen där så skulle han ta sig en titt... han bad mig även lämna ett spel så att de kunde testa om det fungerade...
Jag lämnade ett spel och åkte hem... 2dagar senare ringer de upp mig o säger att det bara e att hämta boxen, probelemet är fixat...
Jag tar med boxen hem, kopplar i den och ska spela spelet jag "lånat ut"... det fungerar inte, inte ngt annat kopierat spel heller... (spel som jag vet fungerar för jag har spelat dem förut...)
Är det något avancerat fel eller är han bara riktigt värdelös han som fixat det åt mig?
(finns det någon möjlighet att skicka in sin xbox till grabbarna här på psxcare och få den fixad ordentligt?)
MVH Micke
ps. jag vet inte om jag har ett alladain-chip... jag hade det först men efter att jag fick tillbaka den så startar man chippet annorlunda och det står executer så jag antar att dom bytt...ds.
Bookmarks