jag vet inte hur jag ska göra för att ladda ner spel från internet. jag har letat efter sidor men man kan bara ladda ner massa trailers. kan du hjälpa mig
jag vet inte hur jag ska göra för att ladda ner spel från internet. jag har letat efter sidor men man kan bara ladda ner massa trailers. kan du hjälpa mig
http://forum.psxcare.com/support/sho...9446#post99446
det finns masor om man söker.men man riskerar att åka fast om man laddar. Du ska veta att ditt bredbans bolag ser allt du gör på nätet.Det finns ett sätt att stoppa det.Det är att skaffa 168bittars kryptering .fast du åker fast bara för att dom du laddar av loggar ditt ipnummer och sen sickar abuse emails till din isp och då blir du varnad eller avstäng.
Last edited by Mr_Khyron; 2005-03-10 at 23:43.
eller inte..
Den lagen har väl inte gått igenom än? Det är inte olagligt att ladda ner men det är mot lagen att dela ut.Original inlägg av Mr_Khyron
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
Japp, men om man använder bittorrent så delar man automatiskt ut samma fil som man laddar ner och bryter därmed mot lagen, till skillnad från om man använder DC och bara delar ut sina semesterfilmer...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
varför går det så söligt att ladda ner från thepiratebay.
nerladdning 13kb/s
& uppladning 56kb/s.
går det inte å göra så att det går snabbare?
det beror på hur snabb uppkoppling de du laddar ner ifrån har. inte med att göra hur snabbt du laddar upp. Mr khyron verkar ha blandat ut sitt morgonkaffe
Det går så långsamt för att du laddar upp till andra och laddar ner .Om du vill att det ska gå fortare skaffa snabaste bredbandsbolaget
vi har bredband från bredbandsbolaget
det tar ju ca 10-12 timmar att ladda ner ett spel
Det spelar ingen roll om du har 1000MBit internet om du laddar från någon som bara har t.ex. 512K uplink...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
vad gör man när man seedar
Original inlägg av Red_fox
Man fortsätter ladda upp en fil trots att man redan laddat ner hela. Eller helt enkelt är den som ursprungligen börjar dela ut filen.
När man har laddat ner ett spel så ska man väll använda nått program som gör om spelet till iso & sedan kan man ftp:a över spelet till boxen.
stämmer det?
Se min signatur
vart hamnar sakerna man laddar ner från bitcomet?
Bookmarks