Kan jag spela Madden 2005 online om jag har en nätverksadapter eller måste jag chippa den för att det ska funka??
Kan jag spela Madden 2005 online om jag har en nätverksadapter eller måste jag chippa den för att det ska funka??
New EAl SPORTS? Online - Take on the best Madden players in quick tournaments, or compete in a mini-game of Rushing Attack. Improved EA SPORTS Fair Play keeps the playing field level.
Tolkar jag som att det går alldeles utmärkt att spela online om du har bredbandsadapter och originalspelet. Chippet skulle bara vara ivägen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Fast enligt vissa funkar inte detta på den europeiska versionen.
Tråkigt då. Jag klippte texten från en svensk webshop, men då den inte var översatt var den väl bara plockad direkt från ntsc-versionen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
(men då kan du ju beställa och reklamera köpet om det inte fungerar)
Bookmarks